G-R8RL2MES4K

Reklamační řád

REKLAMACE – JAK POSTUPOVAT

Pokud se stane, že Vámi zakoupené zboží nebude funkční, rádi Vám ho opravíme nebo vyměníme za nové.

Email pro reklamace: info@pronepo.cz předmět: Reklamace

 Reklamační formulář ke stažení: Reklamační list

REKLAMACE SE NEVZTAHUJE:

  • Fyzické poškození
  • Opotřebení používáním
  • Poruchy, ke kterým došlo v důsledku nesprávného, nevhodného a nedbalého používání výrobku

ZBOŽÍ MI PŘIŠLO POŠKOZENÉ

Objednávku si můžete zkontrolovat při převzetí před dopravcem, případně ji odmítnout. Pokud bude zboží poškozené či něco chybět sepište s kurýrem o tom protokol a po té nás kontaktujte na emailu info@pronepo.cz do 24 hodin od převzetí. Pozdější reklamace budou zamítnuty.

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?

Vyplňte formulář a spolu s nefunkčním zbožím zašlete na níže uvedenou adresu, též stejná adresa jako na formuláři. Zboží zašlete jako obyčejnou zásilku, nezasílejte na dobírku (nebude převzato). Náklady na přepravu hradí kupující.

JAK DLOUHO TRVÁ VYŘÍZENÍ REKLAMACE?

V případě spotřebitele (zákazník, který nekupuje produkty na firmu) máme na reklamace lhůtu 30 dnů. Reklamace ale vyřizujeme zpravidla do pár dní.

V případě reklamace kupujícím, který není spotřebitelem (na prodejním dokladu je uvedeno IČ), jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody.

JAKÉ DOKUMENTY POTŘEBUJI K VYŘÍZENÍ REKLAMACE?

K objednávce stačí přiložit detailně vyplněný formulář a kopii účtenky/faktury.

JAK ZABALIT PRODUKT?

Nefunkční zboží zabalte do ochranného obalu (bublinková folie, papír) a vložte do krabice. Doporučujeme zabalit zásilku co nejpečlivěji. V případě dalších poškození neneseme za zboží zodpovědnost a u většiny dodacích služeb další reklamace neuspěje.

KAM PRODUKTY ZASLAT?

Captura Service CZ s.r.o.
Sady Pětatřicátníků 48/33
301 00 Plzeň

JAK MI BUDE MÉ ZBOŽÍ DORUČENO ZPĚT?

V případě, že bude reklamace vyřízena kladně, zboží obvykle zasíláme stejným přepravcem, kterým jste si zvolili u dané objednávce. Můžeme však dodací službu změnit. Bude Vám vráceno Vámi zaplacené poštovné zpět dle domluvy (na účet nebo bude odečteno při příštím nákupu).

REKLAMACE BYLA ZAMÍTNUTA

V případě, že Vaše reklamace byla zamítnuta, zašleme Vám zboží zpět.